Det var ett gäng trötta barn...

Det blev inget laga mat för mig idag, ändrade planer och inte mig emot alls ;) ( och ska jag vara ärlig så hade jag haft tanken på det själv ) Men Thomas föreslog det Mc-donken till kvällsmat " snabbt smidigt och ingen disk " Perfekt just denna lördag!!

Vi stannade till på godishuset innan vi åt ( det märks på skålen ;) man plockar i mer godis i påsen när man är hungrig hihi ).


Det goa vädret och en dag fylld med cykelturer tog ut sin rätt, barnen orkade knappt äta en bit godis :).

Vänner mina, ni glömmer väl inte att ställa fram klockan en timme inatt?

SovGott!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Ska man göra det inatt, hade jag missat helt :)



2012-03-24 @ 23:11:18
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria B

Åh vad härligt :)



2012-03-24 @ 23:29:21
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag vet inte om jag inbillar mig men jag tycker att mcdonken har blivit riktigt prisvärt nu när de sänktmomsen :-)



Vi hade stenkoll på sommartiden men missade att mobilen ställer om tiden automatiskt så när vi vaknade 07.45 (och trodde klockan var 08.45) så fick vi panik och trodde att Rut hamnat i koma pga diabetesen för hon har aldrig sovit så länge...sen kom vi på att den 'bara' var 06.45 vintertid :-D Det blev en rivstart på morgonen som heter duga...



2012-03-25 @ 20:52:34
Postat av: Camilla

Å vad gott det lät!



Har vart sugen på donkens cheeseburgare länge nu :D

2012-03-26 @ 19:35:08
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad skönt att slippa matlagning och disk :)

2012-04-02 @ 21:54:10
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback