Fredagsmyset...

Som jag inte hann blogga om innan John Blund kom på besök, somnade i soffan som en klubbad säl!
Vaknade 100 gånger men orkade inte ta mig till sängen och när jag väl hamnat i sängen började oron gnaga!
Mina töser var ute på galej igår och jag bara kan inte somna helt förrän de är hemma i tryggt förvar...

Fredagsmyset igår blev en storfavorit för mig, kinabuffe med massor av goda grönsaker och en stekolja med mycket smak!
Perfekt rätt finns alltid något till alla och nu fick min jätte wokpanna bekänna färg igår "fick den av Mamma förra helgen" och den var kanonbra!


Tar lite tid att förbereda med allt skivande, hackande och strimlande men sen går det snabbt och smakar supergott!
"En av mina stora favorit rätter"
Elvis vinet är min pappas favorit och kunde inte motstå att köpa det när det nu fanns i lilla Ödeshög!

Kramen alla fina!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Som vanligt blir man lika hungrig när man tittar in här! ;) Önskar jag var lika duktig på att variera maten som er. :)



2012-03-31 @ 15:05:30
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Det var en bra idé! Kina-buffé! Man blir ju trött på tacos ibland...



2012-03-31 @ 20:47:11
Postat av: Jessica

Hihi, ja kina buffe är gott och lika smidigt som tacos ;)

Kram



2012-03-31 @ 21:28:29
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

åhhh vad gott! Det var alldeles för länge sen jag åt kinamat.

2012-04-02 @ 22:14:25
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Camilla

å gud va gott det såg ut :)



2012-04-05 @ 10:05:48
URL: http://millashjartan.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback