God Middag min vän!

Vilken chock man fick vakna till imorse, snö, storm och ÅSKA!!
Helt otroligt, har aldrig hört tals om snö och åska ihop tidigare och det dundrade på ordentligt också!

Jag vill inte ha mer snö nu, utan bara sol och värme så man kan ladda på med energi eller håller ni inte med om det?

Idag ska jag försöka mig på att få igång mig själv, se om det är det som är felet att jag ger vika för lätt för min orkeslöshet, så här ska piskas på och tvinga mig själv att inte ge upp för dum värk och trötthet :)..

Idag fick jag en ny tid från Fysiologiska kliniken " då man inte ska utföra dessa undersökningar med feber eller influensa i kroppen har jag fått skjuta på det i evigheter " är ju inte helt pigg ännu men till 13 april ska jag vara pigg igen. Fick även en tid den 26 mars till endokrinmottagningen i Motala...Det är inte annat än att man känner sig gammal med alla dessa remisser, då har jag ett annat läkarbesök inbokat i veckan med!

Om ni visste hur gärna jag bara skulle vilja vakna en morgon och bara må bra!
Känna mig pigg, glad och full med ork!

Men se där.....Nuu gnäller jag igen!!

Jag måste vara den mest ynkligaste lilla
gnällspiken på denna jord!!

SKÄRPNING PÅ MIG!!

Hoppas ni har fått en härlig start på denna vecka!

Kramen på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag blev verkligen förvånad när det åskade och haglade imorse! Tur att det försvann snabbt :) Förstår att det känns tungt med alla remisser, men måste väl samtidigt vara skönt att de iallafall försöker hjälpa dej? Hoppas att du blir bättre! KRAM!

2012-03-19 @ 12:49:22
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Victoria B

Snö och åska är verkligen en ovanlig kombination, och det är inte många gånger man får uppleva det!

hoppas du blir frisk snart...är tråkigt att höra att du inte känner dig frisk. du får bombadera dig med vitaminer!



kram!



2012-03-19 @ 21:42:38
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma ♥

Men så tokigt med snö och åska :)

Här har det bara snöat (som vanligt)



Åh vad mumisgt med raggmunkar :D

2012-03-19 @ 22:41:40
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Usch... vi har haft fint men blåsigt!

Kärlek

2012-03-19 @ 23:10:35
URL: http://fnulan.se
Postat av: Fröken M - Vinn valfria Crocs !

Äh, strunta i antalet remisser - huvudsaken är att du får hjälp att bli frisk !!

Det är jobbigt fr både kropp och knopp att gå runt och inte må helt bra !!



:love:

2012-03-20 @ 07:25:30
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Påtal om tokigt väder så regnar det hemma hos oss idag så nu är det nog inte länge kvar till våran fina snö försvinner :/

2012-03-22 @ 07:16:18
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Påtal om tokigt väder så regnar det hemma hos oss idag så nu är det nog inte länge kvar till våran fina snö försvinner :/

2012-03-22 @ 07:16:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback