Lördags mys!!

Det är så mysigt med lediga lördagar, man kan smyga upp innan barnen och ta en kopp kaffe :)
Ta en promenad med hunden för att sen komma hem och krypa ner i sängen igen!
Brevid barnen som sover gott...





Slö titta lite på barnprogram, kanske slumra till en liten stund!

Livets goda är att ha barnen och njuta av det fullt ut!

Jag har en fruktansvärd saknad efter min Pappa idag, inte långt från tårarna en minut!
Känslorna sitter utanpå och jag vet att dessa dagar kommer att finnas med mig tills dess att det är min tur att lämna detta liv!

Jag kan beskriva mitt liv lättast så här:

Tänk er det vackraste pussel du sett tyvärr saknas det många bitar för att det ska vara helt komplett!
De vackra bitar som saknas är de rum där min Pappa skulle varit!
Min Pappa var inte bara en pusselbit utan många av de allra vackraste!
Han var min genom snälla Pappa och världens bästa Morfar till mina barn!
Min Mammas Man och hennes allt!
Vår familjs lugn och trygghet!


Så det är inte så konstigt att sorgen är med mig alla dagar och biter mig hårdare vissa dagar!

Önskar er alla en trevlig lördag!
kramen


 



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag har haft två jobbiga dagar jag med. När man tycker att allt går bra så kommer saknaden som ett slag i ansiktet. Men jag försöker att samtidigt se allt det fina jag har och glädja mig över det och vara glad för den tiden vi fick. Styrke kramar till dig vännen! <3

2012-03-31 @ 11:51:32
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: dianasdrommar

En liten överraskning väntar inne hos mig :) kram Diana



2012-03-31 @ 11:56:11
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Hanna

Ibland är det tungt men det blir bättre igen. Kram!



2012-03-31 @ 20:48:35
Postat av: Jessica

Hanna tack en bamse kram till dig med <3



2012-03-31 @ 21:27:35
Postat av: Angela

oh vad mysiga bilder <3



vännen, jag vet att det aldrig blir bra! men det blir bättre

Stor kram <3



2012-03-31 @ 23:36:46
URL: http://angiefunderar.com
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vilka mysiga bilder!

2012-04-02 @ 22:13:47
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback