Så kan det gå...

Jag lämnade en hel liten kille :)


Och fick hem en trasig lite kille ♥

För övrigt har det gått i ett på kidz idag, full fart och resande på besök en trevlig tjej som tidigare jobbat på Bonti :). Hon gjorde mig så glad när hon sa att de på Bonti brukade kolla vår hemsida för nyheter då hon sa att de visste att vi KIDZ hade kolla och alltid kom upp med nyheter först! "stolt och glad"..
Det som fanns hos oss var bra saker som skulle beställas, hon gjorde min dag!!
Då jag alltid sett upp till Bonti jag med :).

Massor av kul nyheter och P&T's nya vagn som jag tror kommer sälja kanoners med så bra nytänk!
Förresten en liten fråga oss barvagns tokar emellan, vad skulle ni tycka om en vändbar Mountain buggy UJ?
Jag säger bara 100% TOPPENBRA!!
Vem vet vad framtiden för med sig ;).

Nu ska jag lägga lite barn och sen ta en promenad upp till Pappa och lämna en fin bukett med vårblommor som Fiddelie plockat, men inte vågar lägga där själv!
Varför det ska jag berätta en annan dag, nu ska jag försöka behålla mitt humör!

Kramen så länge vänner!



Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Stackarn kram Diana



2012-03-26 @ 19:24:01
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Camilla

Men oj stackars liten :(



2012-03-26 @ 19:39:13
Postat av: Victoria B

Full rulle på dagis verkar det som!



2012-03-26 @ 20:16:08
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppsan! Hoppas han slapp stygn under plåstret.... En vändbar UJ vore nice! Var det Cajsa som var på besök? nyfiken



2012-03-26 @ 20:17:58
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Hur mycket man än försöker kommer man inte kunna hindra barnen från att göra sig illa. Känns som jag kommer bli en av dom där över beskyddande mammorna och linda in lill killen i mjuka kuddar när han börjar härja runt ;)



2012-03-26 @ 23:17:14
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad roligt, förstår att du blev stolt över att höra att ni har koll! :)

2012-04-02 @ 22:03:57
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback