Trisslotter...

Jag är en trisslottoman, köper alltid en trisslott när jag på ett nytt ställe och oftast när jag handlar mat om det finns lotter i butiken!
Sparar dem i min plånbok tills jag känner att idag ska de skrapas "idag kan det vara dagen då jag vinner"..
Så var det imorse, nu var det dags att skrapa mina lotter jag köpte för en månad sen...

Meeeen, vad nuuuu....


Någon hade redan skrapat mina lotter!!

Så kan det gå när man sparar sina lotter för länge, känner på mig att boven har långt hår fyller år i maj
och kör en mörkblå bil!!

Nu är det krig ;)

Köper ni ofta triss och hoppas på miljonerna?

Kramen och ha härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag har alltid sån otur när det gäller lotter så jag skrapar bara lotterna jag får till jul och när jag fyller år. Men jag har funderat på att börja köpa en lott i veckan för skoj skull :) Däremot spelade jag för första gången på en spel automat igår och lyckades vinna en slant :)



2012-03-28 @ 09:54:59
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Fröken M - Vinn valfria Crocs !

haha.... men så får man ju inte göra med någon annans lotter !? :)

Jag köper en då och då men än har inte storvinsten landat hemma hos oss...

KRAMAR



2012-03-28 @ 10:01:50
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Celine - ÄnglaMamma med Aspergers Syndrom

Det händer att jag köper trisslotter. Men oftare Tia-lotter. =) Vinner du ofta då?



Gillar du att vinna kanske du vill vara med i mina tävlingar?

2012-03-28 @ 14:48:41
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag gillar att drömma om vad jag skulle göra om jag vann x antal miljoner. Tror jag skulle öppna en kombinerad blomster-, inredningsbutik samt bageri.

Men jag köper nästan aldrig lotter så hur skulle jag då kunna vinna? :-D



2012-03-28 @ 17:58:12
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

ag vinner ALDRIG på lotter :( Kanske ska börja ha en lott i fickan jämt och säga som på reklamen: Jag "kanske" är miljonär ;)



2012-03-28 @ 23:47:26
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

nämen vilken elaking! Det är ju det som är spänningen ju! :P Nu var det länge sen jag köpte lotter, men man drömmer om miljonerna.. :)

2012-04-02 @ 22:07:53
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback