Vaknade och...

Var så sugen på att överraska barnen med nybakta scones, låg kvar i sängen och kollade lite på tv.
"hörde mina hjärtan, de provade nya örhängen på Alicias rum" så underbart det är att vakna  på bra humör och höra barnen tissla lite på sina rum.
Smög upp och KNACKELIBANG på dörren så står det ett gäng med barn utanför och vill leka!!

Skratt och prat i munnen på varann, jag tror de saknat varandra hemskt mycket :)

Nu leker de för fullt och jag fick lägga ner mina planer på scones "mjölken och filen" var helt slut!!
Så det får bli frallor istället :)...



Vad gör du idag min kära vän!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

sv: Åh tack desamma!



Vid två ska vi åka iväg och planen är att både jag och Pontus ska skaffa oss en varsin tatuering, men vi får se hur det blir med det, jag känner mig tveksam ;)



2012-03-25 @ 11:30:59
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria B

Åh vad härligt! :)

Idag blir en slappardag med städning och instudering av mitt nya jobb. mycket papper skall gå igenom :)



2012-03-25 @ 14:20:12
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja vi har varit ute hela helgen. Så härligt med sol...dock ser ju hemmet ut som ett bombnedslag när man har prioriterat att vara ute en helg...



2012-03-25 @ 20:49:30
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad härligt att barnen leker så bra tillsammans! :)

2012-04-02 @ 21:55:02
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback