Var det rätt låt som vann?

Jag tror det var det, jag gillade den faktiskt "fast det inte är min musik alls" tror Loreen har stor chans att kamma hem vinsten i maj :) tycker ni det var rätt låt som vann?


Dead by April är mina favorit och har varit i ex antal år, oh vad jag gillar mixen av growl och det lite mer lugna.
Thorsten Flink var inte dålig han heller, vilken styrka det är i den texten och jag gillar hans sätt att framföra den.

Vilken var er favorit?

Vi hann precis på sekunden att få fram maten på bordet ( vi åt framför tv:n i dag med ) ajabaja på oss!!
Jag fick hjälp även idag med att greja i köket, mina barn gillar verkligen att hjälpa till i köket!



Eddie hjälpte mig med efterrätten ( fick ju ändra på den, pga glassnorpare ) och Alicia hjälpte mig med att duka och laga maten.


Brukar ni få hjälp av barnen när ni lagar mat eller bakar?

Kramen underbaringar som tittar in här varje dag, min besökslista ökar på och det gillar jag väldigt mycket ♥
Nu ska jag försöka sova en skvätt innan det är dags att hämta tonårstjejer mitt i natten ;-)



Kommentarer
Postat av: kela

Tack för att du kommenterar!



Ja, jag tror att det var rätt låt som vann. tror den kan ha en chans ute i Europa sen :-)

Härligt att barnen gillar att hjälpa till! Signe "själper" gärna till i köket hon med, hon har fått en egen pall som hon står på och slamrar runt i grytor, äter upp allt som hon får tag på och slänger ner en massa på golvet :-) Men det är skoj...och mycket bättre än när hon hängde runt benen på mig och gallskrek ;-)

kram

2012-03-10 @ 23:47:51
URL: http://www.kelascrappar.blogspot.com
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag tröttnade faktiskt på melodifestivalen för flera år sedan, tycker det blir sämre och sämre för varje år speciellt nu med alla deltävlingar :/



2012-03-10 @ 23:52:00
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Victoria B

Hej hej!



Ja, rätt låt vann, och jag tror den har mkt goda chanser i stora tävlingen! Dock tyckte jag sååå synd om DAnny, för jag VET hur mkt han ville vinna. att snubbla på målsnöret två år i rad måste kännas surt, så mitt hjärta är hos honom!



Men det var en kul final!

2012-03-11 @ 00:46:08
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Fröken M

Gud va gott !

Viggo älskar att "hjälpa till" i köket och han får såklart vara med, men jag erkänner att det testar tålamodet rätt rejält och att köket ser ut som en krigszon efteråt ;)

Vilken fin form till cheesecaken !!

Jag är inget mello fan alls - men jag erkänner att jag och V dansar till Jean Banan titt som tätt ?

KRAM



2012-03-11 @ 09:15:26
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Mums, den där cheesecaken såg verkligen supergod ut! :D Jag följde faktiskt inte Mellon, men har hört några låtar. Tror också att Loreen har en god chans ute i Europa! Men Thorsten gillade jag också :)

2012-03-11 @ 21:05:57
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Jag såg faktiskt bara själva finalen i år och jag tyckte nog det var rätt låt som vann fast personligen så gillar jag mer DBA :):)



Ebba älskar att hjälpa till och baka och när det kommer till att laga mat :)

2012-03-12 @ 07:17:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback