Vilket underbart väder!

Solen skiner och det är varmt, härligt vårväder och bara jag är dum nog att sitta inne en sådan här dag!
Men jag känner inte ett dugg för att vara ute idag :(.
Tråkiga jag, som tur är så har Thomas tagit med sig barnen ut en liten stund så de får frisk luft och springa av sig lite, undertiden passar jag på att tvätta och plocka undan lite. Tänkte börja med söndagsmaten om en liten liten stund :) men är såååå slö att jag bara sitter här och glor framför dumburken.
Får vara glad att jag orkat, bädda, fixa till barnens rum och fått undan på alla saker så jag ( när jag orkar ) kan börja dammsuga och skura, tvätten snurrar runt i maskinen medans den första hänger på tork!


Bläääk, för att vakna på dåligt humör och känna sig nedstämd, ogillar mig själv massor just nu!!

Har ni också surpotte dagar då livet känns hur trist som helst, fast man har mycket att glädjas åt?

Till något helt annat, men är det fler än jag som inte kan kolla mailen på hotmail ( har inte kunnat göra öppna den på flera dagar )

Kramen på er vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Dett har nog alla, jag sitter också inne fast det är så fint ute.



2012-03-11 @ 15:36:32
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Fröken M

Jag är ganska säker på attalla har riktiga "sur" dagar då och då och de som säger att de inte har det - De LJUGER ;)

Kom på en kaffe vettja så ska jag muntra upp dig ;)

Kramar



2012-03-11 @ 16:40:05
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Victoria B

Jag tycker du ska ta barnen och gubben och åka på semester. då kommer ni bort från vardagen och får slappa vid en pool och sova i en solstol i en vecka. det hade nog gjort dig gott tror jag!



Idag har jag varit instängd på en teater hela dagen och fotograferat till hemsidan, så jag missade oxå solen idag. men det är skoj att fota! :D



kram!



2012-03-11 @ 19:42:34
URL: http://vickelido.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag tror nog att alla har såna dagar kära du, oroa dej inte över det! Dessutom är ju våren på väg, så det kommer bli gott om soliga dagar framöver. KRAM!

2012-03-11 @ 21:09:17
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Det har jag ofta =)

2012-03-11 @ 23:11:14
URL: http://fnulan.se
Postat av: Linnea- Ebbas mamma

Här hemma har vi alla tre surpotte dagar ibland och det måste man ju få ha för då blir ju alla dom andra dagarna tusen gånger bättre :):)



2012-03-12 @ 07:11:32



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback