Dagen som har gått i ett...

Förlåt min underbara vän, men idag har tiden inte funnits med alls!
Det har varit fullt upp och en del tråkiga saker har kommit fram som gör mig lite upprörd :/.
Men inget jag kan berätta och inget som har med min familj eller hälsa att göra som tur är :)

Nu är jag så trött så ögon inte ens orkar gå i kors utan stirrar bara rätt fram ;) Säng, säng säng sovaaa sova säng, sääng säng!!

Imorgon då ska jag ta mig tid att svara på alla fina goa kommentarer ni alla lämnar, bara älskar att titta in och se dem <3 <3 <3

Sov gott snyggingar!

Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Sov gott vännen!



2012-05-30 @ 00:10:32
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: anna

jag tror att livet har en mening med allt varje sak som sker följs åt på ett annat ställe på jorden sen finns det alltid orättvisa saker men det kommer det alltid att göra! jag försöker alltid att ta en dag i taget o jag får ofta höra att jag är så glad med sprudlande energi tar allt med en klackspark "det löser sig" men ibland så känns det ju inte så på insidan det är väl så att man grubblar helt enkelt för mycke.. tur att ni mår bra kramar



2012-05-30 @ 07:31:13
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Tråkigt med saker som gjort dej upprörd, hoppas att det rann av dej sen och att du sov gott!

2012-06-02 @ 23:20:52
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback