Det gör så jäkla ont!!

Har en riktig skitdag, det vrider runt i magen och jag har svårt att andas!
Det känns som om jag har en tung sten att bära på och den tar all min kraft!
Jag vet vad tyngden är och jag kan inte släppa den....Pappa, min älskade Pappa i min dröm ger jag dig en kram och du klappar mig på min axel och skrattar lite när jag ger dig din födelsedags present!
I min verklighet tänder jag ett ljus och lägger en blomma på din grav!!

Livet är så otroligt svårt att förstå och döden är obegripligt hård!!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

tänkte precis på dig och kände att jag var tvungen att titta in och kolla hur det var med dig idag. Idag går mina tankar till dig och din familj. styrkekramar till er! <3



2012-05-07 @ 21:04:12
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag vet att alla ord känns meningslösa, men jag sänder en stor och varm styrkekram ändå! :love:

2012-05-08 @ 11:29:35
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kram



:love:

2012-05-10 @ 20:53:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback