Härligt.....

Nu är det äntligen klart!!
Underbart skönt känns det kan jag lova, och det var riktigt behövligt med. Övervåningen är en sådan där sak som jag alltid väntar med in i det längsta med....Av ren och skär lathet!!
Imorgon blir det att gå upp extra tidigt och fortsätta att städa här nere, inget roligt alls men känns iallafall något bättre nu när det är klart uppe :D och när allt är klart kan jag känna mig så där härligt nöjd ;) och njuta av resten av helgen!
Konstigt, när jag tänker efter det tog inte så lång tid att fixa till det där uppe och nu känns det ju så där bra, så borde jag göra det typ varje torsdagkväll "två och en halvtimme tog det allt som allt" och det är det värt :)..
Men nu är det hög tid att krypa ner i sängen och kolla ett avsnitt av HalvÅttaHosMig-Mitt favorit program :).
Det handlar ju om mat Hahahaaa!!
Sov så gott önskar jag er alla!
Kraaam


Kommentarer
Postat av: anna

vilka mysiga lampor runt spegeln :-)



2012-06-01 @ 07:58:47
Postat av: emma - williams mamma

härligt fina rum! :)



/E

2012-06-01 @ 12:36:23
URL: http://lifeofhjorth.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Fina rum! :)



2012-06-02 @ 01:28:11
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det blev jättebra! Vilka fina rum :)

2012-06-02 @ 23:24:38
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det är det bästa som finns med ett nystädat hem...tyvärr har jag det alldeles för sällan...egentligen skulle jag vilja ha det jämt



:-s

2012-06-05 @ 21:49:20
Postat av: Linnea- blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Älskar tapeterna fnissar :)

2012-06-06 @ 12:43:12



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback