Idag har vi firat världens finaste Mormor!

Med en god middag på Brahehus!
Entrecote och wokade grönsaker som var himmelskt gott :)
Efter den goda middagen fick det bli fart på den här gamla tanten ( har man halvslöat en hel lördag så kommer det igen på söndagen ) Dammsuga, skura tvätta och gå ut med Meyan! Lägga barn och sen tvätta bilen min!
Ut med Meya igen och nu är det sängen som gäller!
Måste försöka sova, imorgon kommer det bli en tuff dag :'( Min älskade Pappa skulle blivit 66 år!
Det finns inte ord för hur mycket jag saknar honom "min fina Pappa"
Varför blev det så här?



Kommentarer
Postat av: Jenny

Att fira "pappas" födelsedag utan honom är ingen höjdare... Kram till dig och familjen



2012-05-06 @ 23:36:58
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Hoppas du får sova, sänder några styrkekramar till dig <3



2012-05-07 @ 00:25:58
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Låter verkligen som en fullspäckad och härlig dag!

2012-05-07 @ 15:59:01
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Braehus brukar vi pausa på på väg till Danmark :-)



:thumbup:

2012-05-10 @ 20:55:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback