Mina fina Morsdagspresenter...

Med några tuggor tagna, men ack så fin ändå!
Jag fick den av min söta lille Melleplutt ♥ och Lilla fina Fiddele fick jag en så fin groda av ( som hon köpt för sina sparpengar!



Tusen tack mina underbara ungar för ni finns och jag älskar er alla åtta över allt annat i hela världen!
Igår firade vi Världens bästa Mamma på morsdag, vi blev bjudna på god mat som alltid :) det är så härligt att träffas!



Hur firande ni Mamma igår och hur blev ni uppvaktade?

Ha en helt underbar dag, skulle vilja att ni håller en tumme idag för någon jag håller väldig kär!

Kraaam



Kommentarer
Postat av: dianasdrommar

Vilken mysig mor dag vännen :) Håller tummen idag åt dig kram Diana



2012-05-28 @ 07:06:03
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Åh vilken härlig morsdag du verkar haft :)



Gubben min var borta hela dagen så jag och Ebba for till mina föräldrar på morgonen och där blev vi kvar ända till kvällen. Vi käkade grillat, badade i tunnan och spelade spel utomhus :)

2012-05-28 @ 09:05:25
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: anna

fick underbara blommor av sambon och barnen samt en heldag o bara ta de lugnt vid stranden



:love:

2012-05-28 @ 10:53:29
Postat av: Agnes, gravid V. 40

I min släkt och familj har vi aldrig gjort någon stor grej av fars/mors dag, vi tackar för våra mammor och pappor lite då och då endå :) Men det är en lite mysig dag endå, ser på dagen på ett helt annat vis nu när jag själv snart är mamma! :)



2012-05-28 @ 11:33:19
URL: http://aggehh.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag fick tjata till mig en frukost på sängen, sedan tjata på sambon att plocka bort alla varor igen, när vi kom in på presenter tyckte sambon att Elias skulle ha köpt en present, men hur skulle det se ut om en 6månaders bebis kom ålande själv på stan ihopp om att hitta en fin present till sin mamma på morsdag? Vi firade inget speciellt, och jag behöver inga presenter, att få vakna upp bredvid världens finaste son är tillräckligt åt mig! :)



2012-05-28 @ 23:47:14
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vilka härliga bilder, grodan var ju jättefin! Vi firade en massa hemma hos mina föräldrar; Mors dag för både mej och mamma, att hon och min sambo fyllt år samt att min store lillebror fått körkort :) Allt detta firades med grillat,glass och trevligt sällskap!

2012-06-02 @ 23:15:18
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback