Nu har vi..

Krupit ihop i soffan och tittar på, ja ni kan ju alla gissa :)
Heja, heja hejaaaa Sverige, loreen sjöng så jag fick gåshud och hon sopa ju scenen med de övriga tycker jag :D

Denna lördag har vi tillbringat ute i solen och bara njutet av ledigt och bra väder, avslutade dagen med grillat.
Mästergrillaren Robin kom hem och fixade till det mest godaste köttet, det har han ärvt efter sin Morfar som också var grillmästare!



Efter maten blev det bus på trädgården och nu har jag en sovande Eddie i mitt knä, lille killen klämde sig illa på altandörren när han skulle stänga åt mig "Mammas lilla fina kille".
Inom fem minuter tror jag att jag har två till sovande små i soffan, all utelek idag har tagit slut på buset på mina troll idag ;)


Vilket land tar hem det ikväll tror ni, jag tror på Loreen och Euphoria!!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Det låter som ni hade en bra kväll! :)



2012-05-27 @ 11:34:23
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Och vi vann wihhuuuu!

Jag somnade dock i soffan men flög upp när jag hörde att vinnaren presenterades :)

2012-05-28 @ 09:07:37
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Hon var verkligen superduktig och absolut värd segern :)



2012-06-02 @ 23:11:42
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback