Nyheter från teutonia...

Nu har teutonia släppt ett vitt chassi till cosmo och jag gillar det starkt! Är svag för vitt och tänk så snyggt med petrol tyg till det vita, eller kanske en helvit vagn!
Inte helt fel med det svarta heller visst inte?!


Jag säger det igen och igen, men jag bara älskar mitt jobb ♥
Förena nytta med nöje är vad jag gör på dagarna, och idag har det varit full rulle precis så som jag vill att det ska vara!

Hur har din dag varit?

p,s jag har en vinnare eller två att presentera här på bloggen, kommer att dyka upp här imorgon kväll!

Kraaam



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Kan verkligen förstå att du älskar ditt jobb, gud vad roligt! Det är få förunnat att få jobba med det man älskar :)



Även om vi har haft en tråkig dag med städ och tvätt så har den ändå varit bra. Skönt!

2012-05-18 @ 22:16:30
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Jag är avundsjuk på ditt jobb kan jag tala om haha.. Förstår att du älskar ditt jobb faktiskt, skulle nog jag också göra :P Och apropå Teutonia, så är det ett märke som jag verkligen gillar.. :)



2012-05-18 @ 23:19:54
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Kan förstå att du älskar ditt jobb, själv skulle jag nog inte kunna hålla mig från att köpa nya barnvagnar hela tiden ;)



2012-05-19 @ 01:21:29
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Hanna

Jag har gått och sneglat lite på en lokal i huset brevid där vi bor...ni ska inte ha en filial i Stockholm? ;-)



Nä men jag drömmer nog allra mest om att öppna

en kombinerad blomsteraffär och café/bageri...



2012-05-19 @ 19:22:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback