Påminner igen ;) Nu vill jag ha drag här på bloggen!

Nu är jag taggad som tusan att få liv och rörelse här på min blogg, från och med imorgonbitte ska jag ge 100%.
Jag kommer besöka er mina bloggvänner och lämna glada medl och hoppas ni kommer göra detsamma!
Förlåt för jag varit urkass på det, men nuuuu ska jag ändra på det ;).

P,s ni som ingen blogg har och ingen facebook, var med ni med det är helt ok, det är raderna som räknas :D
PUSS!

På begäran och med stor lust, startar jag en ny tävling där du åter igen kan vinna en fullproppad låda med leksaker och kläder från www.kidzshop.se värdet är på hela 1049kr Toppen eller hur?






Klart du ska vara med!
Då vill jag att du gör följande:

*Har du blogg så kopiera bilden ovan och lägg den på din blogg med följande text
Jag är med och tävlar om en fyndlåda från www.kidzshop.se hos familjenkidz.blogg.se

Har du ingen blogg så går det bra att länka om tävlingen på facebook med bild och texten ovan

Sen är det bara en sak till, det här är en tävling där du själv bestämmer om du ska vinna!
För den som är mest aktiv här på bloggen utses som vinnare!

Tävingen pågår fram till den 9/7-2012

Lycka Till Min Vän!



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag är redan med, men jag håller tummarna! :)



2012-05-28 @ 02:31:13
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Linnea- Blev mamma som 17åring till världens bästa Ebba

Jag vill självklart vara med även denna gång, kanske blir det tredje gången gillt hihi!



http://linneagranstrom.blogg.se/jagtavlar/2012/may/kolla-in-den-har-toppen-tavlingen.html



2012-05-28 @ 09:00:14
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jag är redan med och hoppas på en massa tur igen. Som att vinna drömvinsten, TVÅ gånger! :D

2012-06-02 @ 23:13:53
URL: http://p0llys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback