Riktiga vänner växer inte på träd..

Jag är så himla bortskämd av att ha så underbara vänner, som alltid finns där när jag behöver dem och inte nog med det....Titta bara vilka fina presenter jag fick av dem :) Ni är bäst och väldigt värdefulla för mig!
Glöm aldrig det ♥


Tack, Annika för de helt underbara kuddarna med fjärilar på, de lyfte upp hela tv-rummet!
Tusen tack även för barnvakt så vi kunde gå ut och äta på kvällen!
Tack, Nancy för det söta fatet fyllt med allt i min smak och för den goda middagen ni bjöd på!

Har du med vänner som orkar att lyssna på samma sak miljoner gånger, höra om bekymmer utan att sucka en enda gång, skratta ihop med så tårarna rinner eller bara små prata om ingenting!

Det är en rikedom och inget att ta förgivet!

Tusen tack mina vänner för ni finns där, jag uppskattar er så mycket även om jag är dålig på att säga det så har ni båda hjälp mig när jag haft den tuffaste perioden i mitt liv!
All kärlek och lycka till er!




Kommentarer
Postat av: ingrid - mamma till zelda

Vilka fina vänner du har! Jag har tyvärr inte så många nära vänner, men de jag har är underbara :-)



2012-05-15 @ 07:50:41
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: Hanna

Man får de vänner man förtjänar vet du

:love:

2012-05-15 @ 20:37:01
Postat av: Caroline Andersson - 18år & mamma till Elias

Jag gled ifrån många av mina vänner när jag var tillsammans med mitt ex och nu när jag fått en liten har man inte riktigt samma intressen. Men dom riktiga vännerna vet man alltid vart man har :)



2012-05-16 @ 18:11:22
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback