En dag full av möten..

Idag har jag hunnit med två möten, det första var med Mirellah på hennes skola :). Min skoltrötta lilla skrutt, vad jag önskar pluggbacilen skulle smitta ner dig min älskade dotter ❤

Efter det kom gulliga Christine och visade oss en rykande nyhet!
Mountain buggy mini och jag spår den som storsäljare och jag har haft rätt förr 😃 Mini är som en liten UJ och har ett toppenbra pris 4495kr och har helt nya hjul ( första MB vagnen vad jag vet ) som har punkteringsfria hjul, enhandsfällning med automatiskt låsning ihopfälld! Lätt som plätt på 8kg!

Oj nu sprang mitt barnvagns intresse in här på bloggen 😱 För finns det något jag kan prata på om så är det barnvagnar ☺..

Den finns på www.kidzshop.se och första leveransen kommer förhoppnings vis runt jul 👍

Blir inget Julklappstips idag,får bli två imorgon istället 😉

Nu måste jag sova lite tror jag minsann!
Natti, Natti ❤



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag tycker det är roligt att läsa om lite olika barnvagnar, det finns hur mycket som helst och då är det lättare att få en uppfattning av vad man letar efter! :)



Svar: Vad kul, kanske skulle skriva om fler :)Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-16 @ 09:40:56
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Den var jättefin! Jag vet ingen som kan så mycket om barnvagnar som du :) Kraaam vännen


:love:

Svar: Tack gulliga du <3Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-16 @ 21:20:09
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback