Galet!!

 

Vad fort en dag kan gå, mycket att göra och massor på gång 😊
Har kommit in i en period som jag hoppas kan hålla i sig, värsta jobbarglöden!! Vi ska äntligen få en fin Facebook sida till Kidz och webshoppen ska få ett ordentligt lyft. Det känns så bra! Världens bästa Anna ska hjälpa oss ❤ och då kan det bara bli bra ☺

Visst ja... Dagens Julklapps tips!
Blir en favorit bland mina barn och som jag kan se det i butiken många andra barn med 😃 LEGO!!

 inte hunnit lägga in allt ännu men storsäljaren Lego Friends har jag fyllt på med, härligt lego!
Tycker dock de kunde inriktat det lite mer åt hen då tyvärr många som köper det säger att det är tjej lego 😁😥..Jag tycker det är Lego och här hemma leker de med det för fullt oavsett kön 😃



Vad tycker du om att dela upp saker i kille, tjej saker?! Jag tycker det är blääk!

Star wars ( samma där kill-lego :(( )är också en storfavorit och det har jag hunnit få in lite på Kidz med, men mycket hade tagit slut så vi får hoppas på att det kommer en påfyllning innan jul!


 

 

Lego är en mycket bra leksak " om man bortser ifrån det jag skrev om ovan " tycker jag, det finns som typ inga gränser " fantasin och mängden legobitar är det ända som avgör " 😄

Kram vänner och sov gott!

 

 



Kommentarer
Postat av: Sanna

Min dotter önskar sig en massa lego ifrån Lego Friends, nackdelen för mig som förälder är att det ska vara så otroligt dyrt, för det är inte många bitar som är i en liten kartong. Men vi får se vad tomten har med sig i år

Kram Sanna;-P

Svar: Det är sant :) Men samtidigt mycket hållbart :DKram
FamiljenKIDZ

2012-11-14 @ 23:42:40
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Sanna

Det stämmer bra, det är mycket hållbart och praktiskt :-d

Kram Sanna

Svar: Vi har kvar äldsta barnets lego som yngsta leker med nu och äldsta är 22år :)Kram
FamiljenKIDZ

2012-11-14 @ 23:50:01
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag håller med, det borde vara mer neutralt. Det är synd bara att det ska vara så dyrt! :)


Svar: M.mm håller med dig helt och hållet :)
FamiljenKIDZ

2012-11-15 @ 05:54:18
URL: http://caroliinea.blogg.se/
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Dottern önskar sig LEgo Friends, men här i Finland är det iallafall väldigt dyrt..
Men man vet aldrig, kanske hon får..
Sonen igen älskar Starwars..

Men, Lego är LEGO! När barnen leker tillsammans bryr de sig inte ett "piss" om det är tjej eller kill-lego, det är LEGO!

Svar: Hihi..Du får köpa lego hos oss på KIDZ ;) Skiljer det mycket i pris på det från Sverige och Finnland?
Har en son som också älskar Star Wars ( favoriten no 1 ) och precis som du skriver det är perfekt att leka med ihop med Friends :) DU har så rätt Lego är Lego <3
Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-15 @ 07:23:52
URL: http://finlandssvenska.blogg.se
Postat av: dianasdrömmar

Hej fina vännen, hoppas allt är bra stor kram Diana


Svar: Kul att höra från dig, det var så längesen " saknar dina glada inlägg här " och jag måste bli bättre att hälsa på dig på din blogg :) Gillar den ju mycket :)Allt är ok här och hoppas det är bra med dig med min fina vän <3
Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-15 @ 07:30:42
URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Ni på Kidz har iaf lite billigare än vad det kostar i Finland..
Kanske jag måste göra en beställning

;-)

Men garanterar inget ännu, måste kolla så jag får julklappsbudgeten att gå ihop först..

+ vad blir frakten från er/SWE till Finland?

Svar: Budgeten är viktig, håller på med att kolla över min nu med :)Kan kolla upp frakten om du vill <3
Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-15 @ 13:21:51
URL: http://finlandssvenska.blogg.se
Postat av: Sanna

Vi har kvar det lego som jag och min bror lekte med som små, jag är 21 år och min brorsa är 23 år. Dock är det numera min lillebror på 6 år som leker med det vilket är lite synd då min dotter som är 5 år inte alls har så mycket. Men bra ändå för att det finns mycket saker att leka med när hon är hemma hos mina föräldrar. :-d

Kram Sanna

Svar: Det låter ju perfekt att ha leksaker som bara leks med hos Mormor och Morfar :)Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-15 @ 13:46:31
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Ja att det ska vara så könsindelat känns lite trist! Min lillebror på 11 år är helt frälst i Star Wars-lego, så det är det enda han önskar sig nu inför jul och födelsedag. Till lillan siktar vi på hennes första lego DUPLO i julklapp. Både jag och sambon älskade lego som små :)


Svar: Visst är det tokigt med dessa uppdelningar :)Kraaaam
FamiljenKIDZ

2012-11-16 @ 21:18:15
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback