Jag undrar lite smått..

Vart tiden tar vägen, känns som om jag precis kom hem från jobbet!
Meeen, det var ju ett tag sen, har hunnit med kvällsmat, busa med barnen samt natta dem och nu är det hög tid för Mig att krypa i säng igen :D..
 
När jag hade pussat mina små godingar Godnatt tog jag tag i lite jobb på www.kidzshop.se och det gick så smidigt att jag knappt märkte av det :).
Tänk om alla produkter kunde vara lika lätta att lägga in som TOP Model, då skulle jag hinna tio gånger så mycket på jobbet ;).
 
Känner mig på G nu, så kanske borde lägga in mer av vår LeksaksKatalog "Min Magiska Värld-Tomte verkstan "
Borde göra det för det är huuuur mycket som helst som måste göras, ahh det finns en dag imorgon med :) Så får se hur det blir! Vill någon ha en katalog så säg bara till så fixar jag det :).
 
Nu över till dagens JulklappsTips!!
Ni kan aldrig gissa vad?
 
JO......TOP MODEL med Vänner!
Har tappat räkningen på hur mycket vi sålt av dessa, det måste vara det mest populära Målar och Pyssel produkten vi har på kidz :) 
 
Så vänner vill ni göra någon liten glad med en kul Julklapp för en lite mindre slant så är mitt Tips detta :)
 
Klicka på bilden så kommer till vårt nuvarande sortiment av Top Model och vänner!
 
Kram och sov så gott!
 
 


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Wow vad mycket du hann med! Kan tänka mej att de är jättepopulära :)


Svar: Hihi.. Ibland hinner man mycket, ibland som igår inte ett skit ;) Kraaaam
FamiljenKIDZ

2012-11-21 @ 11:34:47
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Jag brukar fråga mig själv ganska ofta vart tiden tar vägen, sen man blev mamma räcker inte timmarna till ;)


Svar: Så sant så sant :)
FamiljenKIDZ

2012-11-21 @ 21:43:30
URL: http://caroliinea.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback