JulklappsTips I

Nu börjar det närma sig jul och jagandet efter den perfekta Julklappen börjar växa :)
Tänkte se till att ha allt klart denna månad i år, så vi kan slappna av julmånaden. Får se om jag lyckas med det eller om det det stannar vid att tänka så ;). Ska göra mitt allra bästa allafall!
 
Här på bloggen tänkte jag ge er vänner mina bästa JulklappsTips från www.kidzshop.se och även tips från mina favoritbutiker ex www.rumattalska.se 
 
Jag börjar med en storsäljare på kidz till Jul och som många även köper som Dop eller namngivningspresent.
Det Jabadabados härliga fåtöljer i mysiga modeller och fina färger!
Vi slår såklart in din julklapp om du vill det ( skriv det då bara i medl rutan ) om du handlar via vår webshop :)
I butiken gör vi det alltid :)..
 
 
 
 
Visst är de helt underbara att ha barnens rum eller varför inte intill väggen i tv-rummet för att ställa fram till barnprogramen eller fredagsmyset :)
 
Kram på er alla och ha en underbar dag!
 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag älskar dom :-P

Svar: Visst är de helt underbara :)
FamiljenKIDZ

2012-11-12 @ 17:15:07
URL: http://mammasvardag.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Jättefina! Lillan skulle älska en sån :)


2012-11-13 @ 11:11:29
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Sanna

Ja, verkligen ;-)

Kram Sanna

2012-11-13 @ 15:33:28
URL: http://mammasvardag.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback