Ny PREMIÄR för www.kidzshop.se på Facebook

Godmorgon mina vänner :)
Hoppas ni haft en fin helg och startar nya veckan utvilade, själv är jag alltid slö på måndagar fattar inte varför!
Är ingen festprisse så det är inga skalldunk från helgen som spelar in, och inte heller har vi helgerna fullbokade så vi har det ganska lungt så jag borde vara utvilad!
 
Tror det är för jag vet att helgen är slut, skola och jobb börjar igen, inget slöa i sängen och ta det lungt på morgonen! Utan upp och hoppa och se glad ut, fast ögonen grusar och hornen växer på en morgontrött Mamma med värsta morgon humöret ;) och att man inte träffar sina hjärtan på hela långa dagen!
 
Idag är det kidz som gäller och vänner mina, vi har ny Premiär på FaceBook, söta Anna L har hjälpt oss och fixat vår nya sida så den är precis så som jag vill ha den. Stilren och fin men ändå inbjudande och färgglad!
Ny öppningen var igår vid 21-22 och vi har redan fått 65 gillningar!! Super kul! :)
 
Underbara vänner, titta in och gilla! Det skulle göra mig så glad <3.
 
Önskar er alla en toppen härlig Måndag!
Kramar/J
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Nu har även jag gillat så nu är ni 70st! :)
Är slö jag med så jag ligger ofrivilligt hemma på soffan och slöar, usch för förkylningar!

Svar: Oh hoppas du kryar på dig bums, inget kul att vara förkyld ju :(.Kram
FamiljenKIDZ

2012-11-19 @ 09:40:38
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Åhh du är inte ensam vännen, måndagar är INTE roliga! :( Som tur är så går ju veckorna fort iallfall, och snart är det helg igen.

Nämen! Jag ska skutta in och gilla på en gång! Kraaam!



Svar: Lustigt nu har det gått en vecka och lite till igen ju ;) Kraaaam
FamiljenKIDZ

2012-11-21 @ 11:30:14
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback