Sötaste Pepparkaksburken.

Förlåt mina underbara vänner, för jag inte hunnit in tidigare idag.
Min ursäkt är ont i huvudet och känner mig yr i bollen och mycket att göra som vanligt :).
Men snart kommer inläggen som en vanesak igen efter min bloggtorka :D och det är faktiskt en av höjdpunkterna på dagen när jag läser era kommentarer " tusen tack fina ni som lämnar dem ".
 
Idag har jag fått ut så gott som allt från Baby Jogger och ojojoj vad mycket de har i sitt sortiment, men mer om det en annan dag :).
 
Nu till Dagens Tips!
Som jag tycker är ett måste nu när advent och pepparkaksbak står för dörren!
Sötaste pepparkaks burken jag sett, den är lika fin att ha på köksbänken som att ställa fram de nygräddade
Pepparkakorna i.
 
 
 
 
On interiör heter tillverkaren och måtten på den söta burken är 20x20x9,5 cm.
 
 
Klicka på bilden så kommer ni direkt till burken och givetvis till min favorit butik www.rumattalska.se 
 
Visst är den ett måste? :)
 
Nu ska jag bota min yrsel och huvudvärk med en godnattsömn!
Sov gott mina vänner!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Den var verkligen fin! Jag har en i lite gammaldagsstil som jag fick i affären för några år sen när jag köpte pepparkakor. Älskar den! :) Usch och fy för skallebank, hoppas det var bättre idag! kram på dej



Svar: Huvudvärken är borta men yrseln är kvar, så ska inte klaga :) Gillar också gamla burkar :) Kraam
FamiljenKIDZ

2012-11-17 @ 21:50:49
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Men vilken fin! Själv har vi plastlådor till allt, super tråkigt!! :


Svar: Plastlådor är bra de med :)Kram
FamiljenKIDZ

2012-11-19 @ 10:09:17
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Ja, det är det, jag säljer tupperware så jag har mycket därifrån och deras plast är faktiskt väldigt bra, men det ser ändå väldigt tråkigt ut :)


Svar: Aha, kanske skulle köpa lite av dig :)Kraaam
FamiljenKIDZ

2012-11-20 @ 11:53:58
URL: http://caroliinea.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Lite långt att åka för att leverera sakerna bara :) Men det går kanske att ordna så att leveransen kommer till dig med :)

Svar: Hihi..Vi får titta på det :) Kraam
FamiljenKIDZ

2012-11-20 @ 21:43:37
URL: http://caroliinea.blogg.se/
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Har kollat upp det nu. Det går att göra så att leveransen går direkt till dig, men då måste du betala varorna innan jag beställer för att man ska vara säker på att jag inte står där utan både varor och pengar :)



Svar: Låter toppen, men vart kan jag se vad som finns :) Kraaaam
FamiljenKIDZ

2012-11-21 @ 13:30:07
URL: http://caroliinea.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback