Vilken lång lördag...

Somna sent in på natten igår, äldsta barnet kom och hälsa på och ville ha lite mat i magen :) Snäll som jag är " för det mesta " så fixa jag till lite Äggröra och efter det lyssnade vi på bra musik och pratade halva natten! Alltid lika trevligt och tiden går så otroligt fort i bra sällskap ❤..Bara några timmar efter jag somnat vaknade de små och sen har dagen rullat på 😃.

Nu har jag lagt mig efter en vi tar vad vi har hemma middag och till efterrätt ställde vi fram godis och mös ner oss i soffan småbarnen, jag, Mirellah och Ada ett bra slut på denna lördag!

Hur har din dag varit?
Kramen



Kommentarer
Postat av: Annika

Skönt att du haft en härlig dag! Tyvärr har den inte varit lika bra här....städat det sista hos pappa :( tog 8 h med dunkande huvudvärk hela tiden , men sen blev jag bortbjuden på mat det kändes väldigt gott ha det bra och sov så gott kram



Svar: Vännen, kan bara tänka mig hur tufft det är <3 Ibland är det som att när det är som värst så kommer det något som piggar upp lite grann :) Kraaaam
FamiljenKIDZ

2012-11-11 @ 00:06:48
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Det låter jättemysigt vännen trots att du fick så lite sömn! Jag och sambon har haft en barnledig helg,så vi har varit i Stockholm och hälsat på hans lillasyster. Jätteroligt!

Svar: tack fina, visst är det alltid trevligt att få en stund med barnen och lika härligt att få en ledig stund ibland också <3
FamiljenKIDZ

2012-11-11 @ 17:28:54
URL: http://p0llys.blogg.se
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Det känns som det här inlägget kom upp lite sent för mig på bloglovin.. :)

Min lördag var i alla fall kaos, ingenting gick som det skulle. Men vi tog oss iväg till Ikea efter många om och med och fick en soffa med oss hem :)

Svar: Härligt att dagen slutade bra och en ny soffa är ju riktigt kul :)
FamiljenKIDZ

2012-11-14 @ 21:06:51
URL: http://caroliinea.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback