Bättre sent än aldrig..

Jag fick så söt blomma av finaste Ingerd när jag fyllde år, och ni som känner mig vet att några gröna fingrar har jag inte :( tyvärr!! För jag bara älskar blommor i alla former, helst vita :) Men alla färger är vackra tycker jag!

Tillbaka till den fina blomman jag fick, vet ni den bara blommar och blommar...Den är så otroligt söt och jag lovade Ingegerd att lägga upp en bild på den nu när den blommar för fullt!
Här kommer bilden, bättre sent än aldrig!! ;)

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Angela

Oh vilken söt liten blomma du har fått :-)
Hoppas att allt är bra med dig vännen
Stor kram

2012-10-22 @ 12:56:44
URL: http://www.angiefunderar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback