Overkill...

En del säger att jag är mer än galen!
Kontrollfreakarnas överman enligt andra !
Jag tycker jag är smart 😃

Jo att plocka i diskmaskinen!!
Det måste göras på mitt vis:
-bestick i rätt fack ( har gjort det lätt för dem, och köpt Rosa små skedar, orange stora skedar, gröna gafflar och gula knivar ) smart eller hur? ;)
-mina rice muggar på en speciell sida på diskmaskin " måste köpa fler nu på www.rumattälska.se de har toppenpris på dem "
-vita tallrikar på en sida
-färgade på en sida
Formar diskar jag helst förhand, likaså kastruller!
Varför ?!
Det ska gå snabbt att plocka ur diskmaskin, för det är det tråkigaste jag vet :D.

Hur gör ni?
Kastar ni bara i random eller plockar du i den på ett visst vis?



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback