Det här med att blogga...

Är visst något jag är totalt usel på :(((..
Har så mycket att tänka på och ett hemskt humör!! Och vill som inte låta det spegla sig här på bloggen ;)..

Här kommer iallafall några dagars gammalt inlägg :).
För jag har ett himla bra liv på många vis :).
Min Goa vän Nancy kom och hälsade på med min lille favorit Linus, som somnade i min famn " så stolt " han är fantastisk <3 Med sig hade hon även världens godaste smörgåstårta och jösses vad jag åt :D Kvällen pratades igenom och långt in på natten för att inte säga till morgon kvisten ;) Blir lätt så när man har trevligt och inte träffats på länge :)
Igår hämtade jag ut ett paket som jag har den väldigt stora glädjen att få buzza " lyckorus " Vad det är ska ni få se, det lovar jag ;)..

Nää tiden går bäst att fixa till sig och göra mig klar inför en ny jobbar dag :)
Idag ska jag få klämma och känna på efterlängtade barnvagnar och tillbehör :)
Snacka om drömjobb för en barnvagnsnörd som jag :D

Ha en fin dag min vän ❤



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Då är vi två som är usla på att blogga! Tiden räcker inte riktigt till och inspirationen är 0 just nu :/

2012-09-16 @ 00:59:18
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback