Nu är det fredag..

Kvällen börjar bra, med barn som överraskar med fint inslagna paket och kort de gjort själva!
Älskade barn, ni är helt underbara!

Älskar er!

Min önskan i livet är att ni alla åtta alltid ska känna er älskade och att ni vet att jag finns här för er alla Föralltid!!
All min kärlek och lycka vill jag ger er!

Ha en härlig fredag alla vänner :)

P,s så kul att ni besökare ökar och fy så dum jag känner mig som inte svarat på alla era underbara kommentarer :((..Vill inte godkänna dem innan jag svarat!
Men läser dem alla och de glädjer mig väldigt mycket ❤



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Ni verkar vara en sån mysig familj! :)

2012-09-30 @ 01:47:36
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback