Nu händer det kul grejer på Kidz :)

Förra veckan fick vi trevlig post på Kidz :) Det var rena rama julafton kan jag säga!
Duktiga Mamma på Vift har sytt en hel del av de fina hemsydda barnvagns tillbehören som vi kommer att sälja på Kidz :)...Ska bli så kul med detta samarbete ❤.
Ett kanon kul sätt att göra din vagn helt unik och personlig och ändå se proffsigt ut!

Vilken lycka!!

Tack fina Kicki för du vill samarbeta med oss på www.kidzshop.se ser framemot detta väldigt mycket!

Nu ska jag fixa till mig lite, ska ut och äta gott utan barn idag :)

Kram på er alla!

P,s ni börjar nog misstro mig snart, men det kommer en kul rolig och helt galet kul nyhet till här " timmarna räcker till dåligt bara " men ni vet den som väntar på något gott.....Väntar alltid ( för länge )



Kommentarer
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

Men vilka fina! :)

2012-09-30 @ 01:06:24
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback