Vardag!

Tog en långpromenad med hundarna innan jag möte upp barnen vid bussen, Gud så skönt det var med friskluft och att få rensa igenom hjärnkontoret lite :)

Fick lite kraft åter och satte fart på både mig och kidsen :) Det blev bakning för hela klanen så nu har vi fyllt frysen med rågbullar och frallor :) Kom på hur mycket jag gillar att pyssla med mina älskade busar och tror de gillar det lika mycket som jag gör :)

Vad gillar ni mest att göra ihop med era goa barn ? :)

Nu ska jag krypa ner i sängen är helt slut!

Kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

Vad härligt! När lillan kommit igång ordentligt på dagis så ska nog jag också börja baka lite. Måste ju ha nåt att göra på dagarna :) Hon är så liten än så det blir inte att vi gör så mycket mer än att leka tillsammans, och så hjälper hon gärna till och sorterar tävtt och sånt förstås ;) . Men när hon blir större så ska hon få hjälpa till mer :)

2012-09-06 @ 12:14:09
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback