Vem är du?

Min blogg är inget forum för skitsnack och kanske har jag varit för öppen, många läser mellan raderna och lägger till det de vill se!
 
Försöker lätta på mitt tryck utan att kasta skit, vråla och kasta saker, riva sönder mig själv!
Bara försvinna från allt som är jobbigt, låtsas som om allt är som vanligt!
Skaka av mig obehag och bara resa mig, gå vidare...
 
Det är så lätt att gömma sig för det som man inte vill se, det man inte vill ska vara!!
 
Försöker vara lugn och sansad, fast jag är i uppror, vara stark fast jag bara är ett litet knyte som inget hellre vill än att få en varm kram med lugnande ord, höra att kommer ordna sig och bli bra igen!
 
En del ord kan aldrig bli osagda...
 
Jag är ingen Ängel och absolut inte perfekt på något vis, jag är en mycket krävande person och gnällig är jag med!
Klarar inte stök och vill ha ordning och koll på precis allt, går kanske för långt för att få just det jag vill!
 
Men det här....... Finner jag inga ord för!!!
 
 


Kommentarer
Postat av: anna

usch vad jobbigt med folk som håller på.. vet ej vad det handlar om men skulle gissa på svensk avensjuka bor själv i en liten "håla" men du verkar vara en stark person :-)

2012-09-21 @ 14:50:58
Postat av: Hanna

Nä men vad har hänt nu? Stå på dig vännen! Du är bäst! Stor kram!


2012-09-21 @ 18:09:48
Postat av: Caroline Andersson - Mamma till Elias

<3 <3 <3

2012-09-21 @ 23:43:49
URL: http://caroliinea.bloggplatsen.se
Postat av: Diana - 2barns mamma från Finland

Skickar en styrkekram o hoppas den hjälper en smula, trots jag inte vet vad som hänt!


2012-09-22 @ 13:14:48
URL: http://finlandssvenska.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback