Jag tror inte någon kan...

Förstår hur mycket jag gillar Sushi!!
 
Skulle nog lätt kunna äta till det sprutar sushi ur öronen på mig :D
Får jag då en Loka Likes Old school strawberry Ice Cream till så är jag i himlen !
 
Idag hade jag tur, Nathalie och två av hennes vänner var så gulliga att de köpte med sig SUSHI till mig!
♥♥♥
Mums!!
 
Min lill flisan är sjuk och har feber :( Lilla hon har åkt på det Melwin stackarn nyligen har haft.
Gör ont i Mamma hjärtat när barnen är sjuka -om så bara en ynka feberflunsa så lider jag med dem ♥
 
Kram på er och tack för ni tittar in :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback