Raggmunk...

Hur fick just Raggmunk namnet Raggmunk får inte ihop det riktigt :D Någon som vet? :)
Det var vad vi åt till middag idag och det tar en stund att steka till 10 personer, vilket gör att man är mätt på dem innan man börjat äta ;)
 
Så nu sitter jag här och drömmer om sushi!! Mmmm med massor av soya och lagom med wasabi!!
Bara för jag inte åt mat när jag skulle!
 
Har fått värsta crawingen på Sushi på lax, nästan så jag skulle kunna slänga mig i bilen och åka de sex milen tur och retur för att få ett par bitar!
obs bilden är lånad från en blogg jag just fann och kommer att fastna i känns det som Obs.
 Ser det inte helt himmelskt gott ut :)
 
Vad är din favorit mat just nu min vän?
 
Kraaam och sov så gott!
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback