Vilken dag!!

Tog en låååång sovmorgon för att inte säga sanningen ( jag sov till middagstid ) så behövligt det var att få sova ut :)
Idag fanns det kaffe så jag tog en stor kopp kaffe och slog mig ner i solen på altanen, vilket väder! Helt underbart jag älskar just vårsolen! Ute på altanen blev jag kvar i flera timmar :)
 
 
Middagen intogs på altan och likaså fruktstunden! Jag behövde inte röra mig från altanstolen blev så upp passad så en riktig Prinsessa hade blivit avundsjuk ;). 
 
Tänk om det alltid kunde få vara så, att man kan stoppa sig själv lite och bara njuta i just nuet!
 
Nu har jag slappat så det räcker sig mitt samvete, nu plocka, diska, dammsuga och dansa runt med moppen och för att inte tala om TVÄTThögen som måste vara klar ikväll :D..
 
Men men...Det gör jag så gärna ( överdriver en liten smula, hade sluppit och vart väldigt glad ) när jag fått en sådan härlig dag! 
 
Hoppas du min vän också haft en strålande dag!
 
Kraaam


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback