Är du sprut rädd?!

Det är jag!!
Näst intill maniskt rädd för sprutor!!

Ni kan tänka er när jag fick veta av läkaren att jag skulle behöva ta en spruta om dagen .... I sex veckor!!
- Skojar ni, ska ni plåga ihjäl mig! Fick jag fram rent spontant det som for runt i mitt huvud just då! Men de skoja inte 😝..

Nu har halva tiden gått och jag mår lika illa än precis innan jag ska ta sprutan..Men lite stolt är jag allt som vunnit över min sprut fobi ☺
Allt går om man måste, så är det!

Tror dock Thomas njuter av det ibland när jag tjatat och gnatat på honom 😘
Skämt o sido, så är han riktigt duktig på att ta sprutor nu mer 😊
Det blir ett och annat blåmärke, men för det mesta går det bra 👍

Har du något du vunnit över som du innan aldrig trott du skulle klara av ?

Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte spruträdd, jag har två barn med diabetes och har fått ge dom flera sprutor om dan, de är vuxna nu och sköter sig själva, men när de var små var det jobbigt! Det går bara man ger sig sjutton på det, du är duktig som inte ger dig! Kram Maggan


2013-08-28 @ 22:10:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback