Började dagen med sovmorgon ..😍

Tror inte Thomas vågade något annat, när han lyckats smutsa ner en babyfilt och två liggdelslock till min fina Bugaboo " vad han inte vet, är att jag tvättat dem i maskin och de nu är som nya igen " det är en av de många bra egenskaperna med just Bugaboo allt tyg är tvättbart i maskin och torkar hur snabbt som helst 😍..

Efter min sovmorgon, la jag in de härliga filtarna bland annat på KIDZ så nu finns de där ( ni var ju många som ville ha dem ) Sovpåsen skrev jag fel pris på här igår, det ska vara 99kr inte 199kr 😘 även den finns på KIDZ nu med rätt pris ✨.

Sen blev det röj och plock, tvätta upp tvätten " tomma tvättkorgar är inte dumt " ..

Allt i en världens fart för att kunna gå på dagens promenad som är dagens höjdpunkt!!
Guuuud, som jag gillar min Bugaboo Donkey mer och mer för var dag!!

Bästa vagnen ever jag lovar!!

Sen hem fixa pannkakor barnens favorit med sylt och lättvispad grädde. Nu bara slappar jag ( Junie ligger kvar i sin vagn och sover så gott ).

Disken glor på mig, men det struntar jag i, kaffet och bara sitta lockar mer 😛.

Ha en fin lördag min vän 😍



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback