Bugaboo 💜 Pendleton !

Att jag Ă€r barnvagnsnörd Ă€r ingen hemlighet och min kĂ€rlek gĂ„r till BUGABOO har nog ingen som kĂ€nner mig missat och sjĂ€lvklart kommer vĂ„r lilla stolt Ă„ka i en BUGABOO ❀..

Idag har jag Àven glÀdjen att fÄ visa er en vÀldigt begrÀnsad upplaga med tillbehör till BUGABOO cameleon, Donkey och Bee+ .. Jag Àr kÀr i dem!!

De sÀljs i set med en otroligt mjuk och gosig matchande ullfilt!
Leverans i okt 2013.

CAM kommer med sufflett, liggdels lock och en underbar ullfilt. 2200kr

DONKEY kommer med sufflett, liggdels lock och underbar ullfilt. 2200kr
Samt som sufflett och filt. 1350kr

Bee+ sufflett och filt. 1350kr

Ni kan sĂ„klart förneka dem pĂ„ Kidz " har inte lagt ut dem Ă€nnu, men lĂ€mna ett medl hĂ€r sĂ„ kontaktar Kidz er pĂ„ mĂ„ndag " Ni kommer vara en av fĂ„ med dessa unika ltd set och vĂ€nner vĂ€nta inte för lĂ€nge nu 💜💙💚

Jag vet att jag ska ha!!



Kommentarer



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback