Det kommer stunder ..

När jag vill lägga mig och bara gråta!
Sorgen efter Min Morfar och Min Pappa blir allt för tung att bära. Mitt hjärta är så trasigt och sorgset utan dem ❤

Aldrig mer gör så ont att jag tror vissa stunder att jag ska mista mitt förstånd också!

Men jag måste upp och ta nya tag, kämpa mig upp en liten bit i taget igen.
Det bara måste ju göras om inte för min egen skull så för mina älskade barn ❤
De vill ha en glad och pigg Mamma, inte en rödgråten, ledsen och sur Mamma ..

Lilla Junie är inte riktigt på humör idag, kanske Mamma ätit för mycket kantareller 😩😝 .. Idag får jag äta något sött om jag vill 😊 har varit duktig i hela 11 dagar nu så kanske dumt att tillåta mig lördagsgodiset. Får fundera lite på det 😍

Ha en fin lördag min vän ❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback