Första riktiga promenaden 💖

Idag blev det av på riktigt, den allra första riktiga promenaden med Junie ☺. I vanliga fall ( med mina andra busar, har jag åkt hem samma dag jag fött och även hunnit med en promenad samma dag 😀) men mitt snitt har stoppat mig denna gång, det besegrade mig 😝...Men nu ska det snart bli en promenad minst om dagen 😘

Alicia och jag stannade till vid 31:an och delade på en varm macka och Alicia tog en glass också 😍Men inte jag, inga sötsaker på vardagar nu måste alla kilo bort!! Årsprojekt men det måste börjas någonstans 😊



Kommentarer
Postat av: Zara

Så mysigt! Njuter med dej! Kram


2013-08-14 @ 17:34:08



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback