Pappa ♥ Jag saknar dig! Pappa ♥ Jag Älskar dig! Två år av saknad och sorg!

Nu har jag gått för att ej vända åter

Och det blir bara värre mina kära, om Ni gråter

Inget kan ändra det öde vi har

Så jag vill att Ni minns mig som jag var

Nu när Ni står här och kanske mig saknar

Då vill jag mina kära att ní vaknar och livslusten har

Och lever de dagar den tid Ni har kvar. 

 

Vi skulle vilja ge Dig vingar

så att Du kunde flyga med vindarna

Vi skulle vilja ge Dig himlen,

så att Du kunde sjunga med änglarna

Vi skulle vilja ge Dig hela världen,

Men allt det här har Du redan

Så vi kan bara ge Dig det vackraste vi äger

Vår kärlek till Dig

Vi älskar Dig

VI ses igen.

 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback