Storasyster och lillasyster ❤

Något får mig att tro att vår lilla Junie kommer bli sååå härligt bortskämd❤

Tror det kommer finnas en famn att ligga i var minut 😊

Idag kom storasyster Nathalie och hennes vänner och hälsa på oss, de hade med sig så fina presenter till vår lilla tjej❤ är de inte för härliga!

Hon har fått så mycket fint den här lilla av Mormor, Kaj, Robin och nu av Nathalie och Natasja och Marisa!

Tack snälla för ni hälsat på oss och för allt fint vi fått ❤

Ett JÄTTETACK till min Syster och Fredrik som haft hand om våra busar hela veckan ❤
Med bruten fot och allt som är runt oss just nu!! Tack ni är helt underbara ni med ❤❤❤

Fina presenter har lilla Junie fått med ❤

Ni förstår kanske varför hon kommer bli bortskämd 😊

Nu har vi precis avnjutet en underbart god middag som Robin och Amanda lagat till oss, vi behöver aldrig gå ut på fin restaurang mer för vi har de bästa kockarna här hemma ...guuuud så gott det var.. Tack snälla ni ❤❤

Lilla Junie har fått träffa gammelMormor Lily idag, de fann varann direkt!
Det gör mig så ont att inte Morfar hann träffa henne, två dagar skilde dem åt 😥❤

Det var nog med att min Pappa fick lämna oss!

Men vi får försöka finna ljus och glädje i våra fina barn som gör att man klarar allt!

De är ju alla värda att känna lycka för ❤

Kram på er och sorry för svamligt inlägg 😉😍



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback