Vet ni hur bra det känns i hjärtat!

När man lyfter på täcket och man hittar en lapp med den text som kan värma upp hela själen!
Med tre böcker valda med en säker hand, som vet vad Mamma gillar att läsa ☺ Du känner mig på riktigt du Nathalie 😍❤😘

Tusen tack älskade underbara barnet mitt!! Älskar dig så mycket ❤

Vi kom just hem från Mormor, vi har ätit kvällsmat där och pratat, gråtit en skvätt och pratat minnen! Igår kväll åt vi smörgåstårta ihop och blev kvar ända till kl 21:30. Lilla Mormor vad jag tänker på dig, vill inte att du ska vara ensam! Vi finns här för dig och är inte längre än 10 min bort ❤❤❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback