Är inte på topp- Direkt!!


Ser ut att fått stryk!!
Var på ICA inhandlade lite smått och gott till nyårsafton! Såg många medlidande blickar kan jag lova, men bara en som vågade fråga vad som hänt 😘 Min fina vän- Manne 😊
Och om sanningen ska fram, så har jag inte fått stryk 😝
Utan allt började med stark huvudvärk och sen svullnade ögat igen- det trycker bakom ögat och näsan, känns som jag fått bedövningsspruta i halva ansiktet!!
Det är andra gången på knappt en månad och jag fattar inget!!
Vad händer!?
Jaja inget att bry sig om, det är nog snart borta igen!

Nä, nu ska jag sätta fart med förberedelser inför morgondagen!
Kram kram




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback