Bästa julbordet!!

Har jag precis varit på, sitter nu i soffan så mätt så mätt och ammar en hungrig liten bebis som varit så snäll ❤ 

Hela Kidzgänget!
Gud som jag ätit och så otroligt gott det var, lax i mängder saffransaoli, röding, sill,julskinka,köttbullar, Jansson, omelett och massor av kallskuret. 
Dessertbordet är värsta godaste, blåbärsglass med lakritsmaränger, ostkaka med hjortron, hasselnötscupcake, hjärtform med vitchoklad mouse och mycket mer!'


Gissar på att ni förstår hur mätt jag är!

Ska ni äta julbord så är mitt tips att boka ett bord på Ombergs Turisthotell - ett stämningsfullt gammeldags julbord med mycket av det lilla extra!

Kram på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback