Blev visst lite jobb även idag- på Kidz såklart ☺

Vaknade- flera gånger inatt " minst en gång i timmen " .. gav upp vid 05:30 och gick upp!! 
Döm om min förvåning när hela tv-rum/kök och hall var städat och möblerat på ett nytt vis, vilken känsla!!
Älskade Mirellah, överraskade mig verkligen och det var så skönt att komma upp till nystädat ❤❤❤
Vid 08:15 kröp jag ner igen och somnade om och sov till 09:40 😄 sen blev det bråttom ( Nathalie hade jätte ont i magen ) så jag åkte upp till Kidz och jobbade en liten stund ihop med Ingegerd " tiden gick för fort bara "..

Efter jobbet åkte vi förbi Mormor en kort stund ( lilla Junie är förkyld så våga inte ta med henne in ) medans Thomas skottade trappen. När vi kom hem var det dags att göra Marsipan godis med barnen! Älskar att umgås med barnen och se hur duktiga och kreativa de är ☺



Visst var de duktiga mina små bagare ❤

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback