Det blev visst en jobbardag ..

Åkte upp till Kidz för att kolla mina gamla skulder 😊 och blev kvar där hela dagen! Det var kul att vara på jobbet och få dona lite i min barnvagnshörna ( är ju som ni vet mer än lovligt galen i den hörnan ) de har sålt väldigt bra mina kära kollegor för nu var det ganska tomt- Det är bra betyg det 👍😍.

Fina tjejer ❤
Söta Katarina kom förbi med en fin julgåva- en speciell Bugaboo väska i petrol " sen fick följa med hem " 😘
Med massor av gott i 😊

Smakade sååå gott!
Vi packade upp en ny Joolz och den var     väldigt läcker, helt svart med fräcka detaljer!

Visst är den läcker!!
Har haft en härlig dag på Kidz!

Kram alla!


Kommentarer
Postat av: Barnvagnsälskare

Visst är alla nymodigheter fina men snyggast är ändå din Emmaljunga :)



Svar: Min gamla "24 år "Emmaljunga är en riktig pärla håller jag med om 😘
FamiljenKIDZ

2013-12-06 @ 16:46:23



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback