Frukost på sängen och sovmorgon!!

Har som vanligt vaknat en miljon gånger med ångest även denna natt ( tror jag lider av natt ångest på riktigt ) . Hur blir man av med den!! 😱😴 .
Förr älskade jag advent och jul- Nu är det endast för barnen jag gör plockar fram advent och julpynt!
Saknaden finns ju med mig var dag, men blir så påtaglig vid högtider!
Detta år blir min tredje jul utan min Pappa och Farmor ❤ och min första utan Morfar ❤ saknar sönder mig!!

Fick frukost ( ehh kanske inte så nyttig start på dagen ) men gott var det!
Saffrans Semla med varm mjölk !

Barnen har åkt skidor och lekt i snön sen  
Klockan nio!
Jag somnade om och sov till nästan elva .

Kram på er!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback