Hela dagen hos Mormor

Vi åkte upp till Mormor redan innan tio och blev kvar till halv sex! Vi hann fika, äta middag och fika en gång till😊oj oj så mätt jag är!
Om jag ska vara ärlig så ligger jag i sängen och kan inte sova "  har värsta krampen i magen " ..M
 
 
en tror mer det beror på något helt annat!
Fick som för mig att baka saffrans bullar och hu så äckliga de blev och jag kan lova att aldrig mer göra fyllning med extra saltat smör 😝😟..
 
 
 
Blääk- mår på riktigt hemskt illa bara jag ser bilden på dem!
Imorgon ska jag på julbord och inte vilket som helst utan mitt favorit julbord 😍 vart får ni se imorgon 😚
Nu ska jag fortsätta titta på mitt  lilla hjärta tills jag somnar ZzzzZz!
Sov så gott mina vänner 😍


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback