Känner mig usel och tråkig ..

Som missköter min blogg så här, men livet kommer som i mellan 😄
Barnen, julen och inte tala om den hysteriska julklappsstressen 😝..Är det som upptar min tid! 
Sen som ni som läst min blogg länge vet, så drar jag mig undan när sorgen tar över och det har den åter igen gjort!
Den är ju som en del av mitt liv numer 😥
Med Julen och högtider blir det så påtagligt att de saknas mig så det värker sönder i mitt hjärta!

Glädjen finns där med, har ju så otroligt mycket att vara tacksam för!
Det gäller att leva nu och göra så mycket som möjligt som man mår bra av 💗







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback